zondag 5 juni 2011

Tijdnood

'Whaaaaaa, het is al half 9. Ik wil nog een film kijken, ik moet nog huiswerk maken, ik moet mijn nagels nog lakken (oké, ik wil mijn nagels nog lakken), ik moet mijn nagels nog vijlen, ik moet nog douchen én ik moet mijn haar nog wassen. En eigenlijk wil ik ook nog wel slapen.. ;)'

Dat dacht ik net, dus ik wilde van de computer afgaan, maar toen dacht ik 'Whaaaa, het is zondag, dus ik moet op Divanti posten!'
Doordat het nu hemelvaart is, vergeet ik de hele tijd welke dag het is, nogal verwarrend zo'n lang weekend vrij. Daardoor heb ik er vandaag niet bij stil gestaan dat ik nu nog moet posten.

Volgende week krijgen jullie dus een extra leuke post voor mij, want nu heb ik er echt geen tijd meer voor. Ik ben gewoon sowieso niet zo goed met de planning, maar nu was ik het gewoon vergeten. Sorry! x Valerie

1 opmerking: