maandag 6 juni 2011

Marscake

Hoooooooi iederen!
Zo.. vandaag weer een maandag school erop zitten na zo’n lang weekend! Ik vond het dus wel eens tijds om iets lekkers te maken! Het is heel simpel te maken, maar ik zeg het je: VERUKKELIJK! Ik heb het geleerd toen ik in Italië was op uitwisseling, en je weet het: Italië staat bekend om het eten! De moeder van mijn uitwisselingsstudent propte mij dan ook graag vol haha! Dit is heerlijk voor dessert, maar je kan het ook gewoon als tussendoortje nemen!

Marscake

Wat heb je nodig?
- 4 grote marsen (dus niet van die mini’s haha!)
- Choco pops (of een andere soort chocolade muesli)
- 50 gram boter
- Een leuke vorm om het in te doen

Bereidingswijze:
Haal de 4 grote marsen uit de verpakking en laat ze een beetje smelten. Doe hier de boter mij en roer het heel goed met een lepel, zodat er geen klonten boter meer tussen zit! Hierna voeg je de muesli toe. Doe er lekker veel bij, anders heb je straks heel weinig cake! Roer goed en gooi het dan allemaal in de bakvorm, stamp het heel goed aan! Dit is belangrijk, want anders valt je cake uit elkaar. Dus maak je handen maar lekker vies en druk alles zo goed tegen elkaar aan! Zo gauw je hier mee klaar bent stop je het een uurtje in de koelkast en klaar is kees! Een overheerlijk marscake! :D

Eet smakelijk en tot de volgende maandag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten