dinsdag 7 juni 2011

Mooie zinnen

Hoi! Vorige week was ik tot mijn grote spijt vergeten om een blog te plaatsen, sorry daarvoor.

Ik vind het altijd erg lastig om een mooi zinnetje te vinden voor in mijn msn naam, dan ga ik heel internet afzoeken tot ik er een vind. Maar waarom nog verder kijken, als ze nu hier staan! Ik hoop dat jullie ook een zinnetje vinden die past bij hoe je je voelt. Komen ze!

- Sprookjes zijn bedacht om even te vergeten hoe hard de wereld is.

- I talk about you all day, but when you're there, I'm speechless..

- Anyone who thinks sunshine is pure happiness, has never danced in the rain.

- I love walking in the rain because no one knows I'm crying.

- When things don't go right, turn left.

- There is always a hero, if you look in your own heart.

- Saying nothing, says sometimes the most.

- When live gives you a hundred reasons to cry, show live that you have a thousand reasons to smile.

- Be yourself before you forget who that is.

- Misschien ben ik niet zo perfect als zij is, maar ik hou echt van je en zij niet.

- Vergeet nooit die dingen die jou aan het lachen maken.

- Een lachend gezicht is niet altijd een lachend hart.

- Als achterom kijken pijn doet,
vooruit kijken je bang maakt,
kijk dan naast je, want ik zal er voor je zijn.

- Beter gekwetst door de waarheid, dan getroost door een leugen.

- Goede vrienden zijn moeilijk te vinden, moeilijker om bij weg te gaan, en onmogelijk om te vergeten.

- Loop met je gezicht in de zon, dan vallen de schaduwen achter je.

2 opmerkingen:

  1. Misschien is het handig voor de volgende keer om de vertaling bij engelse zinnetjes te zetten!

    BeantwoordenVerwijderen