vrijdag 3 juni 2011

Hoi Divanti lezers! ik heb voor jullie de producten van Veet uitgetest voor je benen te ontharen & ik heb er telkens een score en mening bijgezet!


De roze Veet ontharingsspray moet je enkel op je been spuiten(net deo) en er drie minuten laten opzitten. Het resultaat was geweldig, geen enkel haartje meer en mijn benen waren super glad. Alleen stonk het echt heel hard.
Ik heb de Blauwe ook uitgetest, en het resultaat was het zelfde: perfect onthaarde benen! En het voordeel van de blauwe is dat deze wel goed ruikt, alleen moet je deze 5 minuten op je benen laten inwerken. Ik geef de roze een 8/10 en de blauwe een 9/10.


Ik heb de waxstrips ook uitgetest, maar daar ben ik geen fan van. De wax krijg je heel erg moeilijk van je benen en er blijven toch nog altijd een aantal haartjes zitten. Ook moet je wachten tot wanneer je haartjes 5 mm lang zijn, dus je moet eerst nog een heele tijd als aap rond lopen.

Ze zeggen dat de haatjes weg blijven tot 4 weken, wel bij mij bleven ze weg tot 1,5 week.

Ik vond wel dat deze waxstrips geen pijn deden, maar dat hangt een beetje van persoon tot persoon af. ik geef deze waxstrips een 6/10.



Enkele tips voor het ontharen:


-Als je waxstrips gebruik kan je best je benen 24 uur voor dat je je benen waxt, srubben. Zo is het resultaat doeltreffender.

-voor je benen voor te bereiden op het waxen, kan je er best een paar ijszakjes opleggen. Zo zijn ze minder gevoelig en dat betekent minder pijn!

-je benen scrubben helpt tegen stoppels!

-Als je je benen vaak insmeert, dan blijven de haartjes langer weg!




Dit was mijn blog, tot de volgende!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten