zondag 8 mei 2011

Look a like Leighton Meester

Het is weer zondag, dus Valeriedag. Vorige week kon ik niet posten omdat ik het te druk had met spullen inpakken voor vakantie en omdat ik die dag jarig was. Ik ben dus nu weer net een week 16. :)

Vandaag gaat mijn post over een look-a-like look van Leighton Meester. Leighton Meester kennen jullie natuurlijk wel van Gossip Girl, waarin ze Blair Waldorf, een verwend meisje van de Upper East Side in New York, speelt. Als je deze boeken nog nooit gelezen hebt en de serie nog nooit gezien hebt, zou ik dat meteen gaan doen als ik jou was!

Natuurlijk heeft Leighton altijd, net als Blair in de serie, geweldige outfits aan.
Deze look heb ik voor jullie nagemaakt:



Gilet - 17.90 Bon Prix


Jurk - 12.95 H&M
Leren riem – 7.95 H&M
Hakken – 139.95 Esprit
Tas – 49.95 Mexx
Lange sokken – Overal te koop. Voor goedkope exemplaren moet je even bij de HEMA of bij een textielwinkel zoals de Zeeman kijken.


Natuurlijk lijkt de outfit niet precies op de outfit van Leighton zelf, maar niemand van ons kan die dure designer spullen betalen. Dit is dus de (redelijk) betaalbare versie van deze look. Afgezien van de schoenen is alles redelijk goedkoop, maar die schoenen vond ik zo mooi dat ik geen andere variant op wilde zoeken. x Valerie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten