zondag 10 april 2011

Oost west, thuis best

Hoi, het is zondag en weer Valeriedag! Omdat ik momenteel midden in mijn toetsweek zit, heb ik het erg druk, maar ik maak natuurlijk graag tijd vrij voor Divanti. Omdat ik toch niet heel lang de tijd heb, wordt mijn blog wat korter dan normaal, maar ik hoop toch even leuk!

Ik ben persoonlijk best blij met de plek waar ik woon. Ik woon niet in een groot huis, maar het is ook niet klein en we hebben ook nog een mooie tuin. Maar het kan natuurlijk altijd erger, in dit blog ga ik een paar huizen van celebrities laten zien. Dat kun je geen huizen meer noemen, dat lijken wel kastelen of hotels.

In dit 'bescheiden optrekje' woont Tom Cruise met Katie Holmes en dochter Suri.
Dr. Phil heeft zelf een tennisbaan (!) bij zijn stulpje.

Dit is de oprit van het huis van Jay-Z en Beyoncé in Miami. Als je in zo'n groot huis woont, raak je er natuulijk ook aan gewend, maar ik ben bang dat ik zou verdwalen door alle gangen, badkamers, slaapkamers, zwembaden, woonkamers en keukens. Ik ben, ondanks de grootte, nog steeds heel blij met mijn oude, vertrouwde huis. x Valerie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten