zaterdag 9 april 2011

Musthave's

Hey lezers! Ik had gisteren computerproblemen dus ik kon niet posten. Gelukkig kon Valerie het van me overnemen. Nogmaals bedankt Val. <3

Ik ga het hebben over kleding, en niet zomaar kleding maar de MUSTHAVE's! Je weet wel, de kleding die eigenlijk iedereen in zijn kledingkast moet hebben hangen. Ik zet een aantal kledingstukken van de H&M op een rij waar je niet meer onder uit komt bij jouw fashionable looks!




                    €39,95 H&M

Het colbertje. Misschien ziet het er heel chique uit, maar dat hoeft niet altijd zo te zijn! Vrouwen dragen tegenwoordig veel colbertjes, voornamelijk zwart. Maar ook in het grijs, beige en wit zijn ze populair. Je kan het colbertje dragen met een casual shirtje en een jeans met gympen. Deze look is erg fijn als je niet zo graag opvalt maar er toch leuk uit wil zien. Daarintegen kan je ook een leuk gebloemd tuniekje eronder doen met een legging en hakken/gympen. Kortom: Alles is mogelijk met zo'n kledingstuk!

                    
                       €14,95 H&M

Een lekker warm vest. Je kent het wel, je hebt een leuk shirtje maar die heeft korte mouwtjes en je mag hem zo niet aan van je moeder. Wat doe je dan? Je doet er een leuk vestje overheen! Het is lekker warm en staat supercute. Daarnaast staat het eigenlijk wel bij alles aangezien het het wat neutraliseert. Perfect dus voor school, thuis en feestjes. Of je hem nu open of dicht draagt, het maakt niks uit. Dit vestje is in meerdere kleren verkrijgbaar; Lichtgroen, wit, poederroze en donkerblauw.




















                    
                         €4,95 H&M

Het "onderrokje". Misschien heb je dat thuis wel eens, ik wel in ieder geval; een moeder die lange shirtjes te kort vindt om een legging onder te doen. Dit probleem heb je niet meer als je er een casual "onderrokje" onder doet! Verkrijgbaar in de kleuren zwart, beige, roze, wit en donkerblauw.



                        €14,95 H&M

Het zomerjurkje. Perfect voor op het strand, op feestjes, voor over je bikini. Je weet al waar ik het over heb? Precies, het zomerjurkje! Persoonlijk vind ik die nieuwe trend met vintage bloemetjes helemaal geweldig en dit jurkje sluit zich daarbij aan. Dit jurkje zou ik dragen zonder iets erover of eronder. Een leuke ketting zou wel leuk staan, en qua schoenen raad ik bruine teenslippers of bruine sandaaltjes aan. Een echte mushave voor de zomer dus!




                         €7,45 H&M

Schattig hemdje. Ook dit kledingstuk zou ik snel aanschaffen voordat het zomer wordt! Het staat leuk onder een bolero, gewoon op een short of onder een wijdvallende trui. Dit schattige hemdje is hét hemdje voor de zomer. Het kant aan de onder- en bovenkant maakt het ook helemaal af! Verkrijgbaar in lichtbruin, lichtroze en wit. En nu ook met 50% korting. Inslaan dus!



                       €4,95 H&M

Top. Een simpele top is tegenwoordig ook weer helemaal hot. In de zomer staat het leuk, in de winter staat het leuk, wanneer staat het niet leuk? Ik vind dit echt een geweldig mode-item, vooral ook omdat je er heel veel mee kunt. Je kunt het zo dragen op een short. Je kan er een leuke gillet overheen doen met een short. Maar je kunt er ook een rokje met een legging onder dragen! Perfecte top dus voor alle gelegenheden. Je zou het zelfs al voor de prijs kunnen kopen, 5 euro is toch niets?!




                        €9,95 H&M

De skinny jeans. Iedereen heeft dit kledingstuk wel, lijkt mij. Deze broek is perfect als je normale tot slanke benen hebt, je benen lijken er supermooi in! Ook kan je dit met van alles combineren. Als je klein bent, zou ik nooit een wat langer shirt erop doen, dan lijk je kleiner. Ik zou een top kiezen die tot aan je heupen komt. Zo lijk je langer! En ook dit kledingstuk is hartstikke goedkoop bij H&M, kopen kopen kopen!



               €19,95 H&M

De jeansshort. Het laatste kledingstuk van deze post, de short! Perfect voor in de zomer. Of het nu heet of koud is, shorts kunnen altijd. Met een bikinitop, hemdje, trui, alles staat! Lekker voor een dagje shoppen, zwemmen, bedenk het zelf maar. Alles is mogelijk met deze fijne short!


Ik hoop dat jullie wat aan dit bericht hadden, ik hoop dat jullie al deze items in jullie garderobe hebben hangen en er veel fashionable looks van kunnen maken! Succes en lots of love, Astrid.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten