donderdag 14 april 2011

Hey! Vandaag is mijn postdag, dus hier ben ik. Vandaag is het de allerlaatste post over leuke dingetjes dus enjoy!


Het Amerikaanse bedrijf 'Rear Gear' heeft iets heel grappig op de markt gebracht. Ze promoten plakkers om het achterste van je hond te verbergen. Zo staar je nooit meer tegen het lelijke gat van een hond zonder staart, korte staart of rechtstaande staart. De plakkers is in 10 vershillende ontwerpen te verkrijgen, van bloemetjes tot een politiebadge.



Deze humoristiche lekkernijen worden vooral besteld door single vrouwen die volledig klaar zijn voor een nieuwe start.
'Sheiden is een vershrikkelijke ervaring, maar ik wil met mijn taarten zorgen voor een klein beetje humor,' aldus Faye de taartenbakster. De echtscheidingtaarten zijn vooral bekend in Hollywood!



Een Deense architect heeft het idee gekregen om van de hollywoodletters in de heuvels van LA een luxehotel te maken. De man heeft al allerlei plannen gemaakt op de computer. Maar of deze speciaale slaaplaats er ooit komt, is maar de vraag. De heuvels waarop de letters nu staan, zijn helemaal niet stevig genoeg om een volledig hotel op te bouwen.



De parijse artieste Stephanie Kilgast combineert haar passie voor taarten, cupcakes en andere lekkernijen met haar creatieve brein. Zo maakt ze origineele oorbellen in de vorm van taartjes, pizza's, macarons, croissants,..





Dit was mijn blog, tot de volgende!

Veel liefs, Melissa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten