vrijdag 4 maart 2011

Pretty little liars.

Hoi! Selin weer, ja ik weet dat het vrijdag is maar Astrid is momenteel druk bezig met het vieren van Carnaval dus neem ik met plezier haar blog over!

Vandaag wil ik jullie kennis laten maken met één van de beste serie's uit de hele wereld: PRETTY LITTLE LIARS! Ik hoor jullie al denken: Hé? Dat is toch een reeks boeken? Wel, deze geweldigde boeken van Sara Shepard zijn verfilmd in de vorm van een serie.
Deze serie is jammer genoeg niet in België of Nederland te volgen, maar lang leven internet!
Op http://www.funmoviesite.com/ kan je alle afleveringen kijken, zonder te downloaden.

Maar oke, in PPL draait het dus op 4 meiden die geheimen hebben. Geheimen die niemand weet, niemand behalve hun overleden BF: Allison.
Allison is gestorven in verdachte omstandigeheden maar blijft hun vriendinnen achtervolgen. Of dat denken ze toch, Aria, Hannah, Spencer en Emily krijgen elk voortdurend smsen onder 'A' met hun geheimen in. Is Allison dan niet echt dood? Of is er iemand anders die hun geheimen ook kent?
Natuurlijk is dit niet het enige, daarnaast heb je ook nog hun ingewikkeld liefdesleven, de druk op goed te presteren en veel meer.


Deze serie is een echte aanraden voor meiden die van drama, teenagelife en knappe jongens houden!

Zo, ik hoop dat jullie ervan genoten hebben en tot nog eens! ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten