zondag 20 maart 2011

Pixie look a like

Hee, Valerie (nummer 2) is er weer! :)

Vandaag ga ik een look a like plaatsen die ik vorige week niet kon plaatsen. Heb je dit even gemist, lees dan mijn blog van vorige week!

Omdat Pixie Lott een geweldige stijl heeft, heb ik een van haar outfits opgezocht zodat jullie deze ook kunnen kopen. Pixie is in 2009 in Nederland doorgebroken met de single Mama Do (Even last van geheugenverlies? Hier kun je het nummer beluisteren x).

Verder heeft ze in Nederland niet veel meer nummers uitgebracht, maar in haar geboorteland Engeland is ze nog steeds heel populair en op YouTube kun je natuurlijk al haar nummers (en geweldige covers, zoals van Apologize en Poker Face) beluisteren.

Maar nu gaan we over op haar modestijl. Pixie is heel goed in het combineren van kleding (of zal een stylist al het werk doen? Laten we daar maar niet aan denken). Hier combineert ze een tailleshort met een gestreept shirtje met blazer. Heel simpel maar héél erg leuk. Deze look heb ik voor jullie 'nagemaakt'.
Deze look kun je heel makkelijk dragen in de Lente en als het nog te koud is voor een korte broek, kun je een panty dragen onder het shortje en de sandaaltjes vervangen door sleehakken of ballerina's.
x Valerie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten