maandag 14 maart 2011

The Gaga Style


Hoi iedereen!
Ik ben Marilou! Ik ben 15 jaar en mijn hobby's zijn: Piano spelen, fotograferen, tekenen, lezen en bewerken/photoshoppen. Ik zit sinds kort bij divanti en ben voor de komende tijd jullie blogger op maandag!

Jullie kennen haar waarschijnlijk allemaal wel: Stefani (Joan
ne Angelina) Germanotte, beter bekend als Lady Gaga! Lady Gaga is een amerikaanse zangeres die haar eigen teksten schrijf en ook haar eigen videoclips ontwerpt. In 2008 werd ze eigenlijk pas bekend met het nummer Just Dance wat alle hitlijsten binnenschoot. Ook met veel andere nummers zoals Poker Face haalde ze nummers 1 en won ze twee grammy's voor Poker face en haar album The fame! Maar we kennen haar natuurlijk niet alleen maar van haar bekende liedjes, ook haar outfits zijn een besproken onderwerp! Ik heb hier een aantal van haar vele vreemde maar originele outfits bij elkaar gezet!
Lady Gaga ziet zichzelf als een levend kunstwerk en is een eerbetoon aan de kunstenaar Andy Warhol. Ze wilt zelfs een eigen kledinglijn beginnen! 'Ik kan niet wachten om mijn eigen kledinglijn te hebben,' zegt ze, 'Het is absoluut iets wat ik volgend jaar wil doen!' Ondanks vele kritiek van mensen blijft Lady Gaga absoluut zichzelf! Tja, je kan zeggen wat je wilt maar origineel is ze zeker!
Liefs, Marilou

Geen opmerkingen:

Een reactie posten