woensdag 23 februari 2011

De mascaratest!

Alowa! Ik ben jullie blogger op woensdag, the one and only. Ik ben Selin en zit in mijn 4de jaar Economie talen, ik ben dus 15 jaar. Op 30 maart word ik 16. Ik ben gék op serie's zoals Gossip Girl, Pretty Little Liars, Glee, en alles waar drama in voor komt. Verder ben ik ook addicted to Tokio Hotel, Twilight en fashion. Zo zullen mijn meeste blogs ook over fashion, mode, make-up en dat soort dingen gaan. Zo, dat was het dan wel eventjes, nu is het tijd voor mijn blog.
Veel lees plezier!

Heb jij ook een hekel aan de reclamespotjes waarin die ene mascara zó goed lijkt, maar als je hem dan koopt trekt het op niets? Wel, ik wel!
En speciaal daarom heb ik voor jullie een mascaratest gedaan, dit wilt zeggen dat ik 5 verschillende mascara's van 5 verschillende merken heb uitgetest zodat jullie de volgende keer wel weten welke goed zijn en welke niet. Ook komt elke product uit een andere prijsklasse.

De eerste mascara die ik voor jullie testte is ‘Lash Maxxx’ van Rimmel. Wat erg speciaal is aan de mascara zijn de brosteltjes. Het zorgt ervoor dat ze niet aan elkaar geen kleven, erg handig dus!
Wel vind ik dat het geen volume en extra lengte aan je wimpers geeft. Dus v oor de prijs van €11,99 in de Kruivat, denk ik niet dat deze mascara de beste punten zal krijgen. Een 6 op 10 dus!
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Als volgende heb ik een mascara van L’oreal voor jullie uitgeprobeerd, en eerlijk? Ik ben er helemaal weg van! De ‘Double Extension’ van L’oreal moet je in 2 stappen gebruiken. Eerst breng je een wit laagje serum aan op je wimpers, dit zorgt voor de lengte en het volume. Vervolgens ga je erover met de zwarte kant, deze zorgt dan weer voor de intense kleur. Deze mascra kost ongeveer €16- maar is wel elke euro waard! Een dikke 8 op 10 dus!
----------------------------------------------------------------------------------------------



En dan nu de goedkoopste mascara die ik voor de Divantiers heb uitgeprobeerd.
Deze mascra van Manhattan kost slechts €5,99 en is dus echt een koopje vergeleken met de geleverde kwaliteit! De ‘No End’ mascara van Manhattan heeft volgens mij het goede evenwicht tussen lengte, volume en kleur en prijs.
Ik ben erg tevreden en daarom dus een 7.5 op 10.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Iedereen denkt dat dure producten ook goed zijn, wel de volgende mascara bewijst
het tegendeel.
Ik heb voor jullie ‘Lash queen feline extravaganza ’ van Helena Rubenstein geprobeerde. Dit merk staat centraal voor dure maar zeer goede make-upartikellen. Wel, ik vond de mascrara opzich écht goed, heel goed zelfs. Maar niet goed genoeg om er ongeveer 35 euro aan te betalen, dat is net iets teveel. Maar, ik heb wel €35,00 betaald voor de mascara en een oogpotlood! Natuurlijk krijg je voor deze prijs wel een luxe verpaking in panterprint. Daarom geef ik Helena een 8 op 10.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

En dan nu een product dat wel voldoet aan de eisen om duur én goed te zijn; Hypnôse van Lancôme. Ik betaalde deze mascra € 37.50 maar ook hier zat er weer een supergoede oogpotlood bij. Bij de mascara had ik het gevoel dat ik niet veel laagjes over elkaar moest aanbrengen voor het gewenste resultaat, ook zorgt het voor volume, lengte en een mooie zwarte kleur. Het is dus beslist; Lancôme krijgt van mij de eerste prijs met een welverdiende 9 op 10!
Zo, dat was dan mijn eerste blog, ik hoop dat jullie ervan genoten hebben en het goed vonden!
Divantieve groetjes, the one.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten