dinsdag 22 februari 2011

Hey! Ik ben Melissa, ik ben 15 jaar, ik woon in België en ik volg KSO(kunst) op school. Ik ben één van de 7 bloggers op Divanti en normaal kan je hier iedere donderdag een post van me lezen, vandaag is er iemand weggevallen en neem ik uitzonderlijk haar plaats in. Ik ga het vooral hebben over originele, leuke en grappige thema's en van mij kan je ook posts verwachten over kunst. Vandaag ga ik het hebben over fail photoshop, enjoy!



Waarschijnlijk stond de persoon niet mooi op de foto en hebben ze hem weggelaten,
maar ze zijn zijn vingers vergeten. FAIL!




Hé, daar loopt een been, waar is de rest van het lichaam?




Oorspronkelijk heeft deze geheugenkaart maar 4 gb. De verkopers photoshoppen er 4 gb bij, alles voor de winst!


Door de schaduw zie je dat het paneel er bij is gephotoshopt.
En als je kijkt in de weerspiegeling van de auto zie je dat de man bakstenen vast hield toen de foto werd genomen. Trouwens hoe houd hij het paneel vast? Nergens handen te zien..





De photoshop van deze foto is heel erg fail. Door dat haar borsten vergroot zijn is de muur en haar arm gebogen. Mevrouw, mag ik je eens wat vragen? Zijn jou borsten wel echt?





Hopelijk vonden jullie mijn eerste post leuk. :)
Tot volgende week!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten