dinsdag 24 mei 2011

Pirates of the Caribbean

Bijna iedereen kent de films van Pirates of the Caribbean wel. Kapitein Jack Sparrow, gespeeld door Johny Depp, maakt de spannendste en grappigste dingen mee. Sinds kort is de 4e film uit, Pirates of the Caribbean on stranger tides.

Afgelopen zaterdag ben ik met een vriendin naar deel 4 geweest en ik ga jullie vertellen wat ik er van vond. Ik probeer zo min mogelijk over de film zelf te vertellen, anders is het niet meer leuk om naar de film te gaan kijken! Maar eerst een kleine inleiding waar de film over gaat..

Jack Sparrow en Barbossa zijn op zoek naar de fontein van jeugd. Op hun reis merken ze dat Blackbeard en zijn dochter er ook naar opzoek zijn.

De film begon redelijk spannend. Het was wel even wennen omdat er een nieuwe vrouw bij zat en er allemaal andere oude figuren uit eerdere delen kwamen. Je moest wel even goed opletten om het te kunnen snappen. Sowieso zit overal in de film wel humor verwerkt, wat echt grappig is.

De film is niet alleen spannend en grappig maar ook best mooi. Want ook het thema liefde wordt in de film verwerkt. Deze liefde is lastig om waar te maken, maar het lukt wel.

Veel meer kan ik er niet over te vertellen zonder dingen te verklappen. Je moet de film gewoon een keer zien, het is echt heel mooi!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten