vrijdag 1 april 2011

Verschillende vormen muffins.

Hey lezers! Ik moet ten eerste even zeggen dat het thuis niet helemaal lekker loopt en ik daardoor nogal vaak even een week oversla. Mijn excuses hiervoor. Ik probeer toch af en toe een blog te posten. Mocht dit niet lukken, dan ga ik misschien uit Divanti. Dus ik hoop dat het niet zo ver komt!

Oké ik zal je geheugen even opfrissen, ik heb het over muffins en ik heb het glazuur en de versiering al besproken. Dit is het laatste gedeelte van mijn 'muffinlijn' om zo maar even te zeggen. Deze laatste post gaat over de vorm van muffins! Nee, je hebt niet altijd ronde muffins. Lees verder als je die ronde muffins ook zat bent!

Siliconflex  Sterren Ø 70 / h 25mm. (8)


Er zijn heel veel soorten vormpjes van siliconflex. Dat is een soort rubber waar je bakproducten in doet.
Deze vormen zijn los verkrijgbaar (eerste afbeelding) maar ook in een deel met meerdere vormen (tweede afbeelding). Er zijn heel veel verschillende soorten vormen. Je muffin wordt natuurlijk een stuk leuker als hij stervormig is bijvoorbeeld. Helaas zijn ze zijn niet vaak in winkels verkrijgbaar, ze hebben ze wel eens bij de HEMA en andere bakwinkels. 

Dit is een korte post, excuses daarvoor. Volgende keer zou ik een langere post maken over een nieuw onderwerp! Ik hoop dat je hem dan weer leest en er wat aan hebt. Ik hoop ook dat jullie muffins nu superuniek zijn door de 3 tips die ik jullie heb gegeven (glazuur, versiering en vorm).

Succes met het bakken & alles!

Liefs,
Astrid.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten