woensdag 27 april 2011

Hoi!



Gisteren ben ik samen met mijn beste vriendin naar een concert geweest dus daarover ga ik vandaag posten!


Ik weet niet of jullie Hooverphonic kennen, maar deze groep is behoorlijk bekend in België. Jarenlang was Geike Arnaert de zangeres van deze band maar sinds dot jaar wordt ze vervangen door Noémie Wolfs. De 22-jarige Noémi is bekend om haar opvallend en aparte stijl waarmee ze opvalt op het podium naast haar 2 andere bandleden: Alex (39) en Raymond (52).



Oke, waarschijnlijk hebben jullie nu zoiets van; wat gaat een kind van 16 naar een optreden met een gistarist van 52?! Wel, ik vind hun muziek gewoon iets hebben, het is eens iets anders.

Wel oke, en nu over het concert.


Om kwart na 8 begon het en gelukkig stonden we helemaal van voor zodat we een goed zicht hadden. Het optreden werd geopend met het liedje 'Norwegian Stars' wat al meteen voor een ontspannen sfeer zorgde. Alex en Raymond hadden beide een pak aan met glitterbloemen wat best wel funky stond. Noémie daarintegen was stijlvol gekleed in een rood-zwart topje met een kostuumbroek. Het zou bij geen ander staan maar bij Noémie stond het echt prachtig! Het paste perfect bij haar jaren 60 kapsel en haar knalrode lippen in combinatie met haar bleke huid.



Het hele optreden lang verwisselde Alex en Raymond constant van gitaar omdat elk instrument een andere klank heeft. Zo hadden ze soms een ulkele, soms ee, bas of een elektrische gitaar... In totaal heeft Raymond 9 gitaran vastgehad voor 24 liedjes. Ik stond net voor hem dus daar kon ik wel op letten maar Alex stond helemaal aan de andere kant... Maar toen kwaùm het moment; Raymond haalde een wit-goude gitaar met panterprint uit waar ik meteen in love with was. Serieus, die gitaar was echt zó leuk! Ik bleef er maar foto's van maken terwijl Raymond mij aankeek van; 'Wat zit een meisje van 16 hier op de voorste rij foto's van MIJ te maken?!'





Haha oke, ik zal het maar vertellen. Ik ben een enorme fan van Tokio Hotel en ik weet dat Tom Kaulitz ook zo'n gitaar heeft dus tsja... En na het optreden kreeg ik het plectrum van Raymond! Haha, ik was helemaal happy. Ik weet dat hij niet knap en jong is maar hij kan muziek maken en daar draait het om bij een concert.








Anger never Dies is de laatste single van de Belgische groep. Dit liedje werd goed onthaald in alle hitparades en scoorde zelfs beter dan hunn eerste single,The night before. Voor deze 2 hits scoorde de groep al eerder met liedjes zoals Mad about you . Maar hun allergrootste hit was toch wel the world is mine. De laatste 2 werden allemaal gemaakt in de tijd dat Geike de frontvrouw was.

Conclussie; Je moet Hooverphonic echt eens opzoeken als je hen niet kende! Ik heb alvast erg genoten van het concert! XOXO Selin.

1 opmerking:

  1. Ik had nooit gedacht dat ik ooit weer van mijn herpes zou genezen, ik heb sinds juli vorig jaar herpes, tot ik op een dag op internet op zoek ga naar iemand die een getuigenis aflegt over hoe Dr. Ogala hem helpt zijn herpes te genezen met zijn natuurlijke kruidengeneeskunde, ik was zo verrast toen ik de getuigenis zag, en ik moet ook contact opnemen met de kruidendokter (Dr Ogala) via zijn e-mail die de dame aanraadde aan iedereen die ook hulp nodig zou kunnen hebben. Ik ben deze man van harte dankbaar omdat hij mijn gezondheid heeft hersteld en mij weer een gelukkig mens heeft gemaakt. Iedereen die mogelijk met hetzelfde probleem wordt geconfronteerd, dient vriendelijk contact op te nemen met Dr Ogala via e-mail: ogalasolutiontemple@gmail.com of WhatsApp +2349123794867

    BeantwoordenVerwijderen