zondag 20 februari 2011

Eerste hulp bij liefdesverdriet

Yoo meiden! Mijn naam is Lise, op gSm heet ik –LAUGHEBLE. Ik ben hier een van de zeven ‘bloggers’ op Divanti. Deze keer wou ik het hebben over liefdesverdriet, hoe je er mee omgaat etc. Love you guyss! X Lise.

Liefdesverdriet. Velen van jullie hebben het misschien al zelf meegemaakt. Het is dan een moeilijke tijd voor je, sommigen zien het zelf niet meer zitten. Toch geef ik enkele tips hoe je LDVD verwerkt. Ik hoop dat jullie er wat een hebben. X




Vertel aan je vriendinnen wat je voelt. Dat lucht op. Toen ik gedumpt werd waren al mijn vriendinnen er voor me. Aan hun heb ik echt veel gehad. Probeer je gedachten te verzetten en ga samen met je BFF’s lekker shoppen.


Chocolade helpt. Chocolade eten is zeer goed om LDVD te verwerken. Dit is wetenschappelijk bewezen. Dus als je het even niet meer ziet zitten, zorg dan dat je chocolade bij de hand hebt.



• Als hij je bedrogen heeft, zorg dan voor een soort van wraak. Laat hem zien dat met jou niet te spotten valt. Gelieve niet te ver te gaan alstublieft. Haha.

Laat je emoties niet zien. Laat zien dat het je NIET kan schelen dat het uit is, dat maakt je alleen maar kwetsbaarder. Maak een lijstje met al de negatieve dingen aan jullie relatie en zeg tegen jezelf dat jullie relatie toch niet ging standhouden.

Vermijd al het mogelijke contact. Verwijder hem in je msn-lijst, in je telefoonlijst, verwijder alle picca’s. Zorg gewoon dat alle herinnering tussen jullie vernietigd word
.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten