donderdag 9 juni 2011

Beter laat dan nooit.

Hoi lezers van Divanti,

Laat ik even kijken hoe laat het is, bijna tien uur. Om vandaag te posten was er bijna bij in geschoten. Maar ik zei toch dat ik er alles aan ging doen om gewoon te posten op de donderdagen! Bij deze. Ik wil het hebben over de toekomst. En dan niet gewoon de toekomst maar de verre toekomst, de toekomst die wij niet mee zullen maken. Of zou het al mogelijk zijn om door de tijd te reizen voor we dood gaan?

Zelf vind ik het best interessant hoor, alleen ga ik het nooit mee maken, helaas. Ik geloof dat er in de toekomst zo veel meer mogelijk heden zijn. Ooit had ik een keer een 'planning' van de wereld gelezen en ergens in het jaar 4000 ofzo zou er een ziekte uitbarsten, dat je binnen een uur wel 80 jaar ouder werd en dan dood ging. Creepy hè? Maar toen stond er 5 jaar later dat er een medicijn voor was. En in de toekomst zou er volgens die planning ook een medicijn zijn tegen kanker. Dat vind ik echt heel mooi en goed, er gaan zoveel mensen dood aan deze vreselijk ziekte. Maar het leukste op die lijst vond ik dat er of in 3000 of in 4000 een manier werd gevonden om onder water te leven. Hoe leuk is dat?! Ik vond Ariel vroeger al zo'n leuke film.

Oké ik had voorgenomen om heel veel te posten maar ik ben best moe en nu kan ik niet veel meer vinden dus  ik laat het hier bij. Maar hoe zien jullie de toekomst voor jullie? En waar geloven jullie eigenlijk in? Laat maar een reactie achter als je wilt en alvast een fijn weekend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten