maandag 25 april 2011

Walt Disney

Hoi iedereen!

Ik, als grote fan van Disney, moet NATUURLIJK wel een keer wat posten over Disney. Dus daarom dit onderwerp haha!

Walt Disney is bedacht door Walter Elias Disney, hij regiseerde/schreef films en deed nog veel meer op het gebied van amusement. De allereerste film was Sneeuwwitje en de Zeven Dwergen die in première ging op 21 december 1937, dat is dus al ongeveer 73 jaar geleden!

Hierna kwam Pinokkio en Fantasia etc. De laatste film die gemaakt is, is Rapunzel (Tangled) die een totale computer geanimeerde film is. Ook was hij in 3D te zien in de bioscopen, maar de techniek was vroeger lang niet zo uitgebreid! Zo werd vroeger alles getekend en heel snel achter elkaar afgespeeld.

Mickey mouse is een van de welbekende figuren van Disney, hij werd in 1928 door Walt Disney ontworpen en is nu een icoon voor The Walt Disney Company. Ook zijn de prinsessen heel bekend!


Dit was het over Disney! Alle film van Disney op een rijtje? Kijk dan even hier!

Doei! x Marilou

1 opmerking:

  1. Ik had nooit gedacht dat ik ooit weer van mijn herpes zou genezen, ik heb sinds juli vorig jaar herpes, tot ik op een dag op internet op zoek ga naar iemand die een getuigenis aflegt over hoe Dr. Ogala hem helpt zijn herpes te genezen met zijn natuurlijke kruidengeneeskunde, ik was zo verrast toen ik de getuigenis zag, en ik moet ook contact opnemen met de kruidendokter (Dr Ogala) via zijn e-mail die de dame aanraadde aan iedereen die ook hulp nodig zou kunnen hebben. Ik ben deze man van harte dankbaar omdat hij mijn gezondheid heeft hersteld en mij weer een gelukkig mens heeft gemaakt. Iedereen die mogelijk met hetzelfde probleem wordt geconfronteerd, dient vriendelijk contact op te nemen met Dr Ogala via e-mail: ogalasolutiontemple@gmail.com of WhatsApp +2349123794867

    BeantwoordenVerwijderen