dinsdag 8 maart 2011

Taylor Swift: concert

Hoi, Ik ben het weer Melissa. Vandaag vervang ik Isis omdat ze gestopt is, maar vanaf volgende week is er een nieuwe "blogger". Ik heb een vriendin gevraagd om een verslag te schrijven over haar ervaring gisteren, ze in namelijk naar het concert van Taylor Swift gegaan en ze wou maar al te graag vertellen hoe het is geweest, enjoy!



Hey meiden, ik ben Yanan en zo als jullie al weten ben ik gisteren naar het concert van Taylor Swift gegaan in Ahoy Rotterdam. Ik had kaartjes gewonnen via een actie van het tijdschrift Hitkrant. Je moest een actie bedenken voor tijdens het concert, zodat Taylor Swift Rotterdam nooit meer zou vergeten. Mijn idee was dat iedereen na het laatste liedje een hartje vormden met zijn/haar handen en dat deed iedereen ook, dat was zo tof! Ik was samen met een goede vriendin, Linde die ik ken via de meidensite goSupermodel ernaar toe gegaan. Toen ik en Linde de kaartjes hadden opgehaald liepen we de zaal binnen, het was echt een hele grote en mooie zaal. Toen iedereen er was, waren er nog maar een paar zitplekken over, dus het was bijna helemaal uitverkocht. We moesten best nog heel lang wachten, maar gelukkig stonden we bijna vooraan. uiteindelijk kwam Tom Dice, die het voorprogramma verzorgde het podium op lopen. Tom Dice kende ik in eerste instantie niet, maar z’n muziek is wel goed. Hij heeft België vertegenwoordigd op het Eurosong Festival. Ik kon zelf alleen het zinnetje ‘’me and my guitar’’, van zijn grootste hit meezingen. En toen was het moment daar. Tom Dice ging weg en daar was ze dan, Taylor Swift. Ze kwam op in een prachtige jurk, een gouden, met allemaal slierten eraan. Ze liep zo’n soort catwalk op, en ineens stond ze bijna pal voor ons. We stonden maar zo'n drie meter van haar af. Ze zong ongeveer 4 liedjes op de catwalk, en ineens midden in een liedje liep ze het podium af, dwars door het publiek heen naar een ander podium iets verder achter in de zaal. Helaas konden wij haar daar niet zo goed zien. We zagen haar ook moeilijk door het publiek lopen, omdat ze best wel klein is. Ze had 3 liedjes gezongen op dat andere podium, toen liep ze terug door het publiek naar de catwalk. Bij het liedje Enchanted had ze echt een prachtige jurk aan, met een prachtige achtergrond (op zo’n groot scherm). En helaas was het dan bijna afgelopen. Het laatste liedje was Love Story, en dat was natuurlijk een groot succes. Het publiek ging helemaal uit zijn dak, een kanon vuurde roze, witte en glinsterende papieren slierten af. Toen was het concert spijtig genoeg afgelopen. Het was echt een perfect concert, want alles ging goed, alles werkte en Taylor Swift was geweldig. Als ze nog een keer in Nederland optreed, ga ik er zeker heen. Het was een dag om nooit te vergeten!










Tom Dice verzorgde het voorprogramma van Taylor Swift.



Ik wou er ook heel graag bij zijn, want zo te horen was het heel erg leuk!

Tot donderdag!

Veel liefs, Melissa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten